Poznámky a historie u obchodů

K případu můžete vkládat poznámky - třeba pro zaznamenání detailů z jednání s klientem. Zobrazí se také historie změn a dalších kroků, které se v případu odehrály.

Obsah článku

Poznámky

K případu můžete vkládat poznámky - slouží zkrátka pro cokoliv, co potřebujete k danému obchodu zaznamenat. Třeba poznámky z telefonátu, upřesnění pro budoucí nabídku, nebo vzkaz vašemu obchodníkovi.

Poznámky u obchodního případu

Úvodní poznámku zadáte při vytvoření obchodního případu, poznámky můžete mazat a zpětně upravovat.

Změny a další kroky

V historii případu se kromě poznámek zobrazí i všechny změny stavu daného obchodu a dalších kroků, včetně data a času.

Historie změn stavu a dalších kroků

Související

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.