Další kroky v obchodních případech

Další kroky pomáhají držet přehled o tom, co je potřeba udělat v aktivních obchodních příležitostech. Zavolání, schůzka, přepracování nabídky, nebo třeba finální kalkulace - cokoliv zrovna váš obchod právě vyžaduje na cestě k úspěšnému zakončení.

Obsah článku

Další krok v detailu případu

V detailu každého obchodního případu najdete Další krok. Můžete definovat jakýkoliv úkol který je třeba splnit, v jakém termínu a zadat jej konkrétnímu uživateli. Ke každému případu je možné mít pouze jeden další krok, po jeho splnění si můžete vytvořit další.

Přidání dalšího kroku

Další krok v detailu případu

Přehled všech kroků

V sekci Obchody → Další kroky uvidíte seznam veškerých dalších kroků napříč aktivními případy. Každý krok zobrazuje datum splnění, název obchodního případu, poznámky a zodpovědnou osobu. V záložce je také možné filtrovat další kroky podle konkrétního uživatele.

Přehled všech kroků

Notifikace k dalším krokům

Každý další krok má zadaný termín. Pokud ho zodpovědná osoba do té doby neodškrtne jako splněný, vytvoří se událost k vyřešení. Notifikace se vytváří jednou denně po 3. hodině ráno.

Notifikace k dalším krokům

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.