Další kroky v obchodních případech
Další kroky pomáhají držet přehled o tom, co je potřeba udělat v aktivních obchodních příležitostech. Zavolání, schůzka, přepracování nabídky, nebo třeba finální kalkulace - cokoliv zrovna váš obchod právě vyžaduje na cestě k úspěšnému zakončení.
Další krok v detailu případu
V detailu každého obchodního případu najdete Další krok. Můžete definovat jakýkoliv úkol který je třeba splnit, v jakém termínu a zadat jej konkrétnímu uživateli. Ke každému případu je možné mít pouze jeden další krok, po jeho splnění si můžete vytvořit další.
Přehled všech kroků
V sekci Obchody → Další kroky uvidíte seznam veškerých dalších kroků napříč aktivními případy. Každý krok zobrazuje datum splnění, název obchodního případu, poznámky a zodpovědnou osobu. V záložce je také možné filtrovat další kroky podle konkrétního uživatele.
Notifikace k dalším krokům
Každý další krok má zadaný termín. Pokud ho zodpovědná osoba do té doby neodškrtne jako splněný, vytvoří se událost k vyřešení. Notifikace se vytváří jednou denně po 3. hodině ráno.
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.