Typy obchodních případů a jejich stavy

Nastavte si vlastní schéma obchodních případů - jak vypadá právě váš obchodní proces, od oslovení zákazníka po úspěšný prodej.

Obsah článku

Prvotní nastavení

Před vytvořením prvního obchodu je potřeba založit typ případu - jinak řečeno nastavit si fáze, kterými vaše obchodní příležitosti procházejí. Můžete využít předvyplněnou šablonu, nebo si vytvořit jakékoliv vlastní stavy.

Vytvoření nového typu případu

Typ obchodního případu si pak vyberete při vytváření nového obchodu.

Výběr typu ve formuláři obchodu

Úpravy a nové typy případů

Nastavení → Obchodní případy můžete přidávat další typy, nebo upravovat ty existující. Pro různé projekty nebo zaměření vašeho podnikání, u kterých se jednotlivé fáze obchodu liší, můžete vytvořit samostatné typy.

Správa typů obchodů v nastavení

Přehled obchodních případů a jejich fází

V záložce Obchody → Aktivní se zobrazí jednotlivé obchodní případy podle stavů, ve kterých se nacházejí. Každý typ má svůj přehled a můžete si mezi nimi snadno překlikávat.

Přehled obchodů a fází

Související

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.