Uživatelské přístupy k obchodním případům

Jednotlivé obchodní případy můžete přiřazovat konkrétním uživatelům, kteří je řeší a mají za ně zodpovědnost.

Obsah článku

Nastavení oprávnění

Obchodní případy vyžadují uživatelský přístup do sekce Faktury. Uživatelé s oprávněním Zápis a čtení mohou s obchody plně pracovat, oprávnění pro účetní nebo pouze pro čtení mohou pouze prohlížet.

Nastavení oprávnění

Jak přidat nového uživatele a nastavit oprávnění si přečtěte v samostatném článku.

Co mohou uživatelé dělat

  • Vytvořit OP a přiřadit ho uživateli, který ho bude řešit
  • Vytvořit typ případu v nastavení
  • Vytvářet a odškrtávat další kroky
  • Psát poznámky k jednotlivým případům
  • Editovat i jiné obchodní případy

Nepřiřazené případy

Pokud z účtu odeberete uživatele, který byl přiřazen k obchodnímu případu nebo dalším krokům, robot vytvoří událost k vyřešení. Upozornění se zobrazí také v sekci Obchody → Nepřiřazené.

Karta nepřiřazených případů

Případ stačí otevřít a upravit, v políčku Řeší přiřadíte jiného uživatele.

Úprava případu

Přiřazení uživatele

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.