Uživatelské přístupy k obchodním případům
Jednotlivé obchodní případy můžete přiřazovat konkrétním uživatelům, kteří je řeší a mají za ně zodpovědnost.
Nastavení oprávnění
Obchodní případy vyžadují uživatelský přístup do sekce Faktury. Uživatelé s oprávněním Zápis a čtení mohou s obchody plně pracovat, oprávnění pro účetní nebo pouze pro čtení mohou pouze prohlížet.
Jak přidat nového uživatele a nastavit oprávnění si přečtěte v samostatném článku.
Co mohou uživatelé dělat
- Vytvořit OP a přiřadit ho uživateli, který ho bude řešit
- Vytvořit typ případu v nastavení
- Vytvářet a odškrtávat další kroky
- Psát poznámky k jednotlivým případům
- Editovat i jiné obchodní případy
Nepřiřazené případy
Pokud z účtu odeberete uživatele, který byl přiřazen k obchodnímu případu nebo dalším krokům, robot vytvoří událost k vyřešení. Upozornění se zobrazí také v sekci Obchody → Nepřiřazené.
Případ stačí otevřít a upravit, v políčku Řeší přiřadíte jiného uživatele.
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.