Jak pracovat s obchodními případy
Obchody ve Fakturoidu slouží k plánování a sledování konkrétních obchodních příležitostí. Od oslovení potenciálního zákazníka, přes nabídky a vyjednávání, až po konečnou fakturaci.
Vytvoření případu
Nový obchodní případ vytvoříte tlačítkem Nový případ v pravém horním rohu v kartě Obchody.
Ve formuláři případu zadáte odběratele, název případu, přibližnou hodnotu a vyberete typ případu. Přiřadíte také uživatele, který případ řeší.
První typ případu je potřeba vytvořit hned na začátku, ještě než vytvoříte první obchod. V Nastavení → Obchodní případy můžete pak typy upravovat a přidávat nové.
Detail případu
Nově uložený obchodní případ se zobrazí ve složce Aktivní. V detailu případu se zobrazí fáze případu dle vybraného typu, které budete vy nebo vaši obchodníci měnit podle toho, jak případ postupuje. Současný stav bude vždy zohledněn na přehledu.
Další kroky
K obchodu můžete přidávat poznámky a další kroky - slouží k podrobnějšímu plánování daného obchodního případu. Zaznamenat se dá pouze jeden další krok, až po jeho splnění je možné zadat další. Podrobněji popisujeme další kroky v samostatném článku
Aktivní obchody
Záložka Aktivní zobrazuje otevřené obchodní případy podle jejich stavu. Díky tomu budete mít rychlý přehled o tom, na kolika případech se pracuje a v jaké fázi procesu se nacházejí.
Nabídky
Nabídky můžete vystavit přímo v rámci konkrétního obchodu. Můžete také vytvořit samostatnou nabídku a poté ji k případu přiřadit.
Fakturace
Fakturu vystavíte snadno ze schválené nabídky
Vyhraný x Prohraný případ
Ukončený obchod označíte jako Vyhraný nebo Prohraný tlačítky v menu, vyřadí se tím z aktivních obchodů.
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.