Jak pracovat s obchodními případy
Obchody ve Fakturoidu slouží k plánování a sledování konkrétních obchodních příležitostí. Od oslovení potenciálního zákazníka, přes nabídky a vyjednávání, až po konečnou fakturaci.
Vytvoření případu
Nový obchodní případ vytvoříte tlačítkem Nový případ v pravém horním rohu v kartě Obchody.
Ve formuláři případu zadáte odběratele, název případu, přibližnou hodnotu a vyberete typ případu. Přiřadíte také uživatele, který obchod řeší.
Průběh obchodu
U každé obchodní příležitosti můžete snadno evidovat co se povedlo, co se má udělat příště a v jaké fázi se jednání nachází.
Fáze případu
Obchod můžete posouvat do příslušných fází (stavů) podle vybraného typu případu.
Další kroky
Slouží k jasnému plánování, co je potřeba dále udělat a kdo to má na starosti. Zaznamenat se dá pouze jeden krok, až po jeho splnění je možné zadat další.
Podrobněji popisujeme další kroky v samostatném článku
Nabídky
Nabídky můžete vystavit přímo v rámci konkrétního obchodu. Můžete také vytvořit samostatnou nabídku a poté ji k případu přiřadit.
Fakturace
Fakturu vystavíte snadno ze schválené nabídky
Vyhraný x Prohraný případ
Ukončený obchod označíte jako Vyhraný nebo Prohraný tlačítky v menu, vyřadí se tím z aktivních obchodů.
Přehled aktivních obchodů
Záložka Aktivní zobrazuje otevřené obchodní případy podle jejich stavu. Díky tomu budete mít rychlý přehled o tom, na kolika případech se pracuje a v jaké fázi procesu se nacházejí.
Jednotlivé typy případu zobrazíte kliknutím na název pod hlavním menu.
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.