Jak pracovat s obchodními případy

Obchody ve Fakturoidu slouží k plánování a sledování konkrétních obchodních příležitostí. Od oslovení potenciálního zákazníka, přes nabídky a vyjednávání, až po konečnou fakturaci.

Obsah článku

Vytvoření případu

Nový obchodní případ vytvoříte tlačítkem Nový případ v pravém horním rohu v kartě Obchody.

Vytvoření nového případu

Ve formuláři případu zadáte odběratele, název případu, přibližnou hodnotu a vyberete typ případu. Přiřadíte také uživatele, který obchod řeší.

Formulář nového případu

Detail obchodního případu

Průběh obchodu

U každé obchodní příležitosti můžete snadno evidovat co se povedlo, co se má udělat příště a v jaké fázi se jednání nachází.

Fáze případu

Obchod můžete posouvat do příslušných fází (stavů) podle vybraného typu případu.

Detail obchodního případu

Další kroky

Slouží k jasnému plánování, co je potřeba dále udělat a kdo to má na starosti. Zaznamenat se dá pouze jeden krok, až po jeho splnění je možné zadat další.

Podrobněji popisujeme další kroky v samostatném článku

Další kroky

Nabídky

Nabídky můžete vystavit přímo v rámci konkrétního obchodu. Můžete také vytvořit samostatnou nabídku a poté ji k případu přiřadit.

Nabídky v obchodním případu

Fakturace

Fakturu vystavíte snadno ze schválené nabídky

Fakturace z nabídky

Vyhraný x Prohraný případ

Ukončený obchod označíte jako Vyhraný nebo Prohraný tlačítky v menu, vyřadí se tím z aktivních obchodů.

Vyhrané a prohrané případy

Přehled aktivních obchodů

Záložka Aktivní zobrazuje otevřené obchodní případy podle jejich stavu. Díky tomu budete mít rychlý přehled o tom, na kolika případech se pracuje a v jaké fázi procesu se nacházejí.

Přehled aktivních obchodů

Jednotlivé typy případu zobrazíte kliknutím na název pod hlavním menu.

Přehled aktivních obchodů

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.