Jak pracovat s obchodními případy

Obchody ve Fakturoidu slouží k plánování a sledování konkrétních obchodních příležitostí. Od oslovení potenciálního zákazníka, přes nabídky a vyjednávání, až po konečnou fakturaci.

Obsah článku

Vytvoření případu

Nový obchodní případ vytvoříte tlačítkem Nový případ v pravém horním rohu v kartě Obchody.

Vytvoření nového případu

Ve formuláři případu zadáte odběratele, název případu, přibližnou hodnotu a vyberete typ případu. Přiřadíte také uživatele, který případ řeší.

Formulář nového případu

První typ případu je potřeba vytvořit hned na začátku, ještě než vytvoříte první obchod. V Nastavení → Obchodní případy můžete pak typy upravovat a přidávat nové.

Detail případu

Nově uložený obchodní případ se zobrazí ve složce Aktivní. V detailu případu se zobrazí fáze případu dle vybraného typu, které budete vy nebo vaši obchodníci měnit podle toho, jak případ postupuje. Současný stav bude vždy zohledněn na přehledu.

Detail obchodního případu

Další kroky

K obchodu můžete přidávat poznámkydalší kroky - slouží k podrobnějšímu plánování daného obchodního případu. Zaznamenat se dá pouze jeden další krok, až po jeho splnění je možné zadat další. Podrobněji popisujeme další kroky v samostatném článku

Další kroky

Aktivní obchody

Záložka Aktivní zobrazuje otevřené obchodní případy podle jejich stavu. Díky tomu budete mít rychlý přehled o tom, na kolika případech se pracuje a v jaké fázi procesu se nacházejí.

Přehled aktivních obchodů

Nabídky

Nabídky můžete vystavit přímo v rámci konkrétního obchodu. Můžete také vytvořit samostatnou nabídku a poté ji k případu přiřadit.

Nabídky v obchodním případu

Fakturace

Fakturu vystavíte snadno ze schválené nabídky

Fakturace z nabídky

Vyhraný x Prohraný případ

Ukončený obchod označíte jako Vyhraný nebo Prohraný tlačítky v menu, vyřadí se tím z aktivních obchodů.

Vyhrané a prohrané případy

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.