Nabídky v obchodních případech

Nabídky lze vystavovat samostatně, nebo jako součást konkrétního obchodního případu. V průběhu jednání je můžete upravovat nebo vytvářet další nabídky.

Obsah článku

Nabídka v detailu případu

Možnost vytvořit nabídku najdete přímo v detailu obchodního případu. K jednomu případu můžete vytvořit více nabídek - můžete upravovat existující nabídky, nebo vytvářet nové.

Jak nabídky vytvářet, posílat, schvalovat a fakturovat si přečtěte v samostatném článku.

Nabídky v obchodním případu

Přiřazení nové nabídky

Nabídku je také možné vytvořit samostatně v sekci Obchody → Nabídky. Jakmile v nabídce vyplníte jméno odběratele, v políčku Obchodní případ se nabídnou všechny aktivní případy daného klienta. Po uložení se vám nabídka zařadí k danému obchodnímu případu.

Přiřazení nové nabídky k případu

Propojení nabídky s obchodem

Vazba na obchodní případ se zobrazí v hlavičce nabídky, proklikem se dostanete do jeho detailu.

Propojení nabídky s obchodem

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.