Nabídky v obchodních případech
Nabídky lze vystavovat samostatně, nebo jako součást konkrétního obchodního případu. V průběhu jednání je můžete upravovat nebo vytvářet další nabídky.
Nabídka v detailu případu
Možnost vytvořit nabídku najdete přímo v detailu obchodního případu. K jednomu případu můžete vytvořit více nabídek - můžete upravovat existující nabídky, nebo vytvářet nové.
Jak nabídky vytvářet, posílat, schvalovat a fakturovat si přečtěte v samostatném článku.
Přiřazení nové nabídky
Nabídku je také možné vytvořit samostatně v sekci Obchody → Nabídky. Jakmile v nabídce vyplníte jméno odběratele, v políčku Obchodní případ se nabídnou všechny aktivní případy daného klienta. Po uložení se vám nabídka zařadí k danému obchodnímu případu.
Propojení nabídky s obchodem
Vazba na obchodní případ se zobrazí v hlavičce nabídky, proklikem se dostanete do jeho detailu.
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.