Uživatelé a oprávnění
Pokud potřebujete do svého účtu ve Fakturoidu pozvat dalšího uživatele, je možné si ho přikoupit. Takovému uživateli můžete přiřadit i jednotlivá oprávnění.
Oprávnění uživatelů
Fakturoidí tarify nabízejí různý počet uživatelů s různými právy:
Tarif | Uživatelé a oprávnění |
---|---|
Zdarma | 1 uživatel s právem Majitel účtu |
Základ a Komplet | 2 uživatelé - z toho jeden uživatel s právem Majitel účtu a druhý uživatel s právem Čtení nebo Účetní. Další uživatele můžete dokoupit. |
Oprávnění | Co může uživatel dělat |
---|---|
Majitel účtu | Všechny operace |
Zápis a čtení | Všechny operace, kromě změny tarifu a zrušení účtu. |
Čtení | Nemůže nic měnit, může pouze číst a exportovat data. |
Účetní | Může zamykat doklady (například označení, že doklad je zaúčtovaný a už se nemá dál měnit) a upravovat soukromou poznámku u faktur, nákladů a kontaktů. |
Jak k účtu dokoupit uživatele navíc?
Pokud byste chtěli dát do svého účtu přístup dalšímu uživateli, např. aby mohl vystavovat faktury, bude ho potřeba přikoupit:
Poté, co jste uživatele navíc přikoupili, zbývá už jen pozvat ho přímo do účtu.
Přidání dalších uživatelů
Následuje krátký videonávod, jak pozvat uživatele do účtu. Pod ním najdete klasický textový, s obrázky.
Další uživatele můžete pozvat přes Nastavení → Uživatelé a oprávnění. Spravovat uživatele může pouze majitel účtu. V prvním kroku vidíte, kdo má momentálně k účtu přístup a s jakými právy, a také kolik placených míst pro uživatele aktuálně využíváte. Dokoupit místa pro uživatele můžete na přehledu vašeho tarifu.
Nového uživatele pozvete do účtu kliknutím na "Pozvat uživatele". Vložíte jeho email a zvolíte, jaká bude mít oprávnění.
Novému uživateli přijde na email odkaz, ve kterém uvidí formulář, kde vyplní své přihlašovací jméno a heslo.
Jemnější oprávnění
Uživatelům můžete dát přístup jen do některých sekcí aplikace. Ideální pro role typu "zadavač nákladů" nebo "fakturantka".
Odebrání uživatelů z účtu
Jako majitel účtu můžete v případě potřeby pozvaného uživatele odstranit, například pokud jej potřebujete nahradit za jiného, nebo pokud uživatel navíc již není třeba. Níže najdete krátké video, jak na to.
Odebrání uživatelů z fakturace
Pokud už uživatele navíc nebude dále potřeba, po jeho odebrání je dobré ho také odebrat z fakturace, ať za něj zbytečně neplatíte - v případě potřeby můžete dalšího uživatele později kdykoliv dokoupit a obratem opět pozvat. Upozorníme jen, že se změna propíše až do následující faktury od nás, takže pokud je třeba upravit již vystavenou fakturu, kontaktuje nás na podpoře.
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.