Zvoneček / Upozornění v účtu
Po přihlášení do Fakturoidu najdete vpravo nahoře zvoneček. Pokud se stane něco, co je v účtu potřeba vyřešit, svítí tu i číslo s počtem událostí.
Obsah článku
K vyřešení
Po kliknutí na zvoneček se můžete podívat na to, co se ve vašem účtu dělo. Například na nespárované platby, nedoručené emaily a další.
Pokud je daná věc vyřešená, můžete ji odškrtnout:
Události
Přepnutím vpravo nahoře na Události uvidíte aktivitu v účtu. Jedná se o přehled akcí, které udělal automaticky robot, nebo konkrétní uživatel, který má k účtu přístup.
Přehled ve Fakturoidu
Na obrazovky "K vyřešení" i "Události" se prokliknete také z hlavního Přehledu.
Stačí se na Přehledu podívat níže:
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.