Odesílání emailů

Robot se za vás postará o automatické odesílání vystavených faktur emailem. Zvládne také klientovi zaslat upomínku v případě, že je jeho faktura po splatnosti. Podívejte se, jak odesílání emailů snadno nastavit, nebo jak zapnout posílání PDF faktury v příloze.

Obsah článku

Jak nastavit odesílání e-mailů?

Nastavení

V sekci Nastavení → Emaily najdete možnost změnit odesílatele a adresu pro odpovědi na emaily, které odesíláte z Fakturoidu. Najdete zde také nastavení emailových textůupomínek po splatnosti.

Odesíání emailu

V placených tarifech zde najdete nastavení časového rozmezí odesílání, přílohy automatické emaily.

Odesíání emailu

PDF a přílohy

Výchozí nastavení pro odesílání PDF faktur/nabídek a jejich příloh má tři možnosti:

  • Vypnuto - přílohy se emailem nikdy neodesílají.
  • Přikládat – přílohy se odesílají vždy, kromě konkrétních kontaktů, kterým odesílání vypnete.
  • Nepřikládat – přílohy se odesílají pouze konkrétním kontaktům, kterým odesílání zapnete.

Individuální nastavení příloh najdete při úpravách nebo vytváření daného kontaktu.

Nastavení u kontaktu

Automatizace a další možnosti

Mohlo by se vám hodit

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.