Odesílání emailů
Robot se za vás postará o automatické odesílání vystavených faktur emailem. Zvládne také klientovi zaslat upomínku v případě, že je jeho faktura po splatnosti. Podívejte se, jak odesílání emailů snadno nastavit, nebo jak zapnout posílání PDF faktury v příloze.
Nastavení
V sekci Nastavení → Emaily najdete možnost změnit odesílatele a adresu pro odpovědi na emaily, které odesíláte z Fakturoidu. Najdete zde také nastavení emailových textů a upomínek po splatnosti.
V placených tarifech zde najdete nastavení časového rozmezí odesílání, přílohy automatické emaily.
PDF a přílohy
Výchozí nastavení pro odesílání PDF faktur/nabídek a jejich příloh má tři možnosti:
- Vypnuto - přílohy se emailem nikdy neodesílají.
- Přikládat – přílohy se odesílají vždy, kromě konkrétních kontaktů, kterým odesílání vypnete.
- Nepřikládat – přílohy se odesílají pouze konkrétním kontaktům, kterým odesílání zapnete.
Individuální nastavení příloh najdete při úpravách nebo vytváření daného kontaktu.
Automatizace a další možnosti
- Automaticky můžete poděkovat za platbu, nebo odesílat opakované upomínky.
- Faktury lze odesílat hromadně.
- V tarifu Komplet můžete emaily odesílat přes vlastní SMTP.
- Emaily jsou dostupné také přes API
Mohlo by se vám hodit
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.