Nastavení doby odesílání emailů
Robot vám umožní automatické odesílání emailů časově přizpůsobit. Podívejte se, jak toto časové rozmezí snadno nastavit.
Na stránce v Nastavení → Emaily najdete možnost časové rozmezí odesílání emailů.
Jednoduše vyberete časové okno, kdy chcete, aby emaily automaticky odcházely - třeba během běžné pracovní doby.
Na přehledu se poté objeví odkaz na naplánované emaily daného dne a jejich počet v závorce.
Po kliknutí na odkaz uvidíte předmět emailu, adresu, kam bude odeslán, číslo dokladu a možnost odeslat email ihned, nebo naopak jej z fronty odstranit.
Kliknete-li na předmět emailu, zobrazí se vám celý text zprávy.
Malá ikonka o plánovaném odeslání se zobrazí také v hlavičce faktury a na přehledu.
Pokud funkci nezapnete, automatické emaily se odešlou ihned - při vytvoření pravidelné faktury, spárování platby atd.
API
Odeslání emailu přes message.json odesílá emaily ihned, ale je možno toto chování změnit přes parametr deliver_now: false
.
Fire akce (akce nad fakturou) odesílají emaily hned.
Další funkce kolem odesílání emailů najdete v našem článku, kde jsou všechny funkce a možnosti shrnuty.
V jakých tarifech
Výše popsaná funkce je dostupná v tarifu Komplet.
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.