Nedoručené emaily
Může se stát, že se email nepodaří doručit? Pokud k takové situaci dojde, robot vás upozorní na tuto nenadálou situaci upozorněním na několika místech. Jak se zorientovat?
Kde najít upozornění
Pokud se z nějakého důvodu nepodaří email doručit, robot vám o tom dá vědět v sekci Upozornění.
A také v událostech pod fakturou.
Nejčastější příčiny jsou:
- překlep nebo chyba v emailové adrese
- plná schránka příjemce
- chyba serveru nebo jiný technický problém na straně příjemce
- firewall a jiné bezpečnostní prvky
- příjemce v minulosti označil emaily z Fakturoidu jako spam
Nevidím email ani upozornění
Pokud robot nevytvořil upozornění o nedoručení a email přesto není k nalezení, zkuste zkontrolovat složku hromadná pošta. Je možné, že automatické filtrování zařadilo náš email do této sekce.
Do složky spam by se maily dostat neměly (bez přímého označení příjemcem), ale zkontrolujte ji pro jistotu také.
Jak to opravit
V případě chyby v adrese stačí zadat správnou a odeslat email znovu. V ostatních případech nám dejte vědět na podpora@fakturoid.cz - rádi prověříme, proč konkrétně se email nepodařilo doručit a případně reaktivujeme zasílání na danou adresu. Rovnou prosím uveďte, o jakou emailovou adresu se jedná.
Mohlo by se vám hodit
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.