Nespárované platby
Kdy se platby ve Fakturoidu nespárují? Kde je v aplikaci najít a jak nespárovanou platbu vyřešit? Ve "zvonečku" si můžete snadno udržet pořádek.
Přijde-li vám na účet platba, kterou se nepodaří spárovat, robot vás na ni upozorní. Přehled nespárovaných plateb najdete pod ikonou zvonečku v hlavním menu a na kartě Přehled pod grafem.
Kdy se platba nespáruje?
- Uhrazená částka se liší od částky na faktuře
- Variabilní symbol se liší od VS na faktuře, případně je platba bez VS
Vyřešení upozornění
Tlačítkem Vyřešit přejdete do detailu nespárované platby. Z odchozích plateb můžete rovnou vytvořit nový náklad.
Pokud vám již dříve někdo zaplatil pod stejným VS, robot zobrazí faktury s tímto VS a napoví, ke kterému odběrateli a faktuře by mohla nespárovaná platba patřit.
Robot pracuje také s číslem bankovního účtu. Pokud například VS zcela chybí nebo nesouhlasí s dokladem, robot vám kontakt napoví v případě, že jste v minulosti úspěšně spárovali alespoň dvě platby z tohoto účtu.
Kliknutím na tlačítko Spárovat přejdete k zaznamenání platby na faktuře. Datum, částka i VS se předvyplní podle upozornění na nespárovanou platbu.
Pokud chcete nespárovanou platbu vrátit, můžete ji označit k vrácení. Tím se přidá do ABO exportu, který poté stačí nahrát do internetového bankovnictví. Jestliže jste platbu vyřešili jiným způsobem, tlačítkem Vyřešeno jinak označíte upozornění jako vyřešené.
Pokud jste odškrtli nějakou nespárovanou platbu, ale chcete to odškrtnutí zrušit, prostě klikněte na políčko "[✓]" u dané platby.
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.