Sloučení přihlášení

Pokud máte více účtů (např. s.r.o. a živnost) a  alespoň jeden účet na placeném tarifu, nabízíme sloučené přihlášení pod jedním emailem. Sloučení se týká pouze přihlašování do účtů - účty i po sloučení přihlášení fungují samostatně včetně jejich tarifů.

Obsah článku

Jak sloučit přihlášení?

slouceni-uctu

Výchozí bod je, že máte ve Fakturoidu více účtů pod různými přihlašovacími údaji.

1. Vyberte, pod kterým emailem se budete přihlašovat

Pokud máte víc účtů ve Fakturoidu, máte ke každému jiný přihlašovací email a heslo. Vyberte si z nich email, pod kterým se budete chtít přihlašovat do všech účtů.

Příklad: Máte účty pod emaily jan.novak@gmail.com ("Účet A") a jan.novak@firma.com ("Účet B") a chcete se do obou přihlašovat pod jan.novak@firma.com.

2. Předejte vlastnictví účtů vybranému emailu

Přihlásíte se do "Účtu A", kde používáte email jan.novak@gmail.com a půjdete do sekce Nastavení → Uživatelé a oprávnění a dole je tlačítko Předat vlastnictví. Stejný proces slouží pro předání vlastnictví účtu i pro sloučení přihlášení.

Nastavení - Uživatelé oprávnění

Na další obrazovce zadáte pro ověření znovu své heslo k "Účtu A" s přihlašovacím emailem jan.novak@gmail.com (ten účet, ve kterém jste) a jako Email nového majitele zadáte email, pod kterým chcete sloučit přihlášení, tedy jan.novak@firma.com ("Účet B").

Zahájení procesu sloučení přihlášení

3. Potvrzení předání a převzetí vlastnictví účtu

Kliknete na Odeslat žádosti. Robot pošle na obě vaše emailové adresy zprávu, kde bude odkaz na potvrzovací obrazovku.

Potvrzujete předání i převzetí vlastnictví účtu. Potřebujeme potvrzení z obou emailů. Je to ochrana proti tomu, aby někdo nepřevedl vlastnictví účtu na vás, aniž byste to chtěli.

Pokud email jan.novak@gmail.com neměl na sebe navázaný žádný další účet (nějaký "Účet C") ve Fakturoidu, pak potvrzením z obou stran tento uživatelský účet ve Fakturoidu zanikne. Samozřejmě nezanikne "Účet A", tam jste novým majitelem pod uživatelským účtem jan.novak@firma.com, který teď slouží k přihlášení do účtů A i B.

Když se po potvrzení obou stran přihlásíte pod emailem jan.novak@firma.com, uvidíte v hlavním menu podobnou možnost přepnutí, jako je na prvním obrázku v tomto článku.

Výběr výchozího účtu

Pomocí hvězdičky si můžete označit jeden z účtů jako vychozí. Po přihlášení se bude tento účet zobrazovat jako první. Výchozí účet zvolíte v Nastavení - Uživatelský účet.

slouceni-uctu

Sloučení přihlášení a API

Pokud využíváte API a rozhodli jste se sloučit si přihlášení, je potřeba pohlídat, který z API klíčů byl použit pro nastavení propojení.

Jestliže jste si propojení nastavili na uživatele, ke kterému slučujete druhý účet (tudíž ten původní nezaniká), není potřeba v nastavení propojení nic měnit.

Pokud máte propojení nastavené na uživatele, kterého převádíte na jiného uživatele, původní API klíč zaniká a je potřeba jej v nastavení propojení změnit.

Mohlo by se vám hodit

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.