Přesměrování po zaplacení

Co se stane poté, co zákazník zaplatí skrze platební bránu na webfaktuře? Kam budete chtít zákazníka přesměrovat?

Obsah článku

Jak to funguje

Po zaplacení faktury přes GoPay nebo PayPal na webfaktuře bude zákazník automaticky přesměrován na zadanou adresu, např. zpět na váš eshop.

Adresu, na kterou chcete přesměrovat, zadáte na obrazovce Nastavení → Integrace a API:

Přesměrování po zaplacení

Na webfaktuře klient uvidí výrazný odkaz:

Přesměrování po zaplacení

Odkaz se zobrazí u faktury i před zaplacením, tedy zobrazuje se i u nezaplacených faktur. Je to tak pro případy, kdy klient nezaplatí fakturu ihned - odkaz dovolí vrátit se zpět na váš web.

Faktura přes API

Pokud používáte naše API, doporučujeme zaslat API požadavek, kterým zjistíte stav faktury (zda ji klient zaplatil), a na základě tohoto stavu pak můžete klientovi zobrazit vhodnou informaci.

Funkce je dostupná v tarifu Komplet.

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.