Nová funkce (nejen) pro účetní kanceláře: Agenturní účet
Nově své účetní kanceláři můžete vytvořit agenturní účet. Tak aby každý z vašich účetních viděl přesně to, co má (a naopak neviděl to, co nemá). Výsledek? Jednodušší rozdělení práce v týmu pro vás, zabezpečenější fakturoidí účet pro vaše klienty – firmy a podnikatele 💯
Jak funguje agenturní účet?
Už nemusíte složitě žonglovat s tím, ke kterému klientovi se který z vašich kolegů-účetních dostane. Jednotlivé spolupracovníky a podřízené od teď jednoduše přizvete do agenturního účtu své kanceláře.
Každému udělíte jen takové přístupy, které ke své práci skutečně potřebuje, a vaši spolupracovníci a účetní se tak dostanou pouze k těm klientským účtům, ke kterým mají. Včetně nastavení různých úrovní oprávnění. Což ocení i vaši klienti, kteří chtějí vědět, kdo přesně má k jejich účtu přístup.
Pro koho je agenturní účet?
- Pro účetní kanceláře – přidělíte vašim kolegům přístup k účtům jednotlivých klientů.
- Pro podnikatele – vždy budete vědět, který konkrétní účetní má k vašemu fakturoidímu účtu přístup, a každý může mít zapnuté dvoufázové ověření.
Tip: Detailněji jsme se pro vás o tom, jak agenturní účet funguje, rozepsali na webu Podpory.
Související příspěvky
- Jak si založit agenturní účet? (návod)
- Co umí Fakturoid udělat pro účetní?
- Jak funguje dvoufázové ověření (2FA) účtu ve Fakturoidu?