3 kroky k faktuře, která vám udělá dobrou reklamu

Kategorie: Tipy
Faktury jsou obvykle nuda, ale nemusí být. Poradíme vám, jak z obyčejného dokumentu udělat užitečného marketingového pomocníka. Stačí pár kliknutí a máte vymalováno. Doslova.

Náš fakturační robot ví, jak těžké je vystoupit z davu a zaujmout. Proto při tvorbě faktur myslí i na jejich vizuální stránku. I když zákazníci z placení faktur asi nikdy jásat nebudou, přehlednost a styl ocení.

Jste na své logo pyšní? Vyzdobte jím i svou fakturu. Obrandovaná faktura pomůže posílit identitu vaší značky a zákazníci si vás budou lépe pamatovat.

2. Vyberte si šablonu

Rozložení faktury můžete změnit pomocí některé z 5 šablon. Už v základním nastavení robot myslí na to, aby každá faktura byla přehledná a obsahovala všechny povinné náležitostiISDOC vrstvu, kterou při zpracování faktur ocení každý účetní.

Díky QR kódu je pro vaše zákazníky placení rychlejší a nemusí mít strach z překlepů při přepisování čísla účtu nebo variabilního symbolu. A oblíbenost platby přes QR kód potvrzují i robotí statistiky – naši zákazníci volí QR platbu u 93 % plateb.

3. Oblečte fakturu do svých barev

Svět není černobílý, tak proč by takové měly být faktury? Vyberte si barvu, která ladí s vaším grafickým manuálem, a nechte ji vyniknout v jednotlivých částech faktury.

Barvy vzhledů

Originál od hlavičky k patičce

Svůj smysl pro detail můžete dát najevo nejen umístěním loga do hlavičky faktury. Pohrajte si s texty před fakturovanými položkami a v patičce. Před fakturované položky můžete vkládat jak praktické informace (třeba číslo objednávky nebo projektu), tak milé vzkazy (poděkování za objednávku).

Ať už si vyberete kteroukoliv šablonu, sami si můžete upravit patičku faktury. Ta musí vždycky obsahovat povinnou větu o zápisu v rejstříku, ale pořád vám zbývá dost prostoru, abyste sem doplnili kontaktní údaje, odkaz na web, citát nebo informace o novinkách.


Kam dál?

Robot zrychluje všechno. Od samotné fakturace přes komunikaci s klienty či se státem. Podívejte se na další zajímavé funkce, které vám ušetří čas: ať už jde o automatické párování plateb s fakturami i náklady, nebo třeba upomínání neplatících klientů.


Mohlo by vás zajímat

Prohledat Blog