Jak jednoduše evidovat náklady ve Fakturoidu?
Fakturační robot už ze své robotí podstaty papírovým účtenkám a fakturám moc nefandí. A protože nefandí ani dlouhým hodinám, které nad evidencí nákladů běžný podnikatel a jeho účetní zbytečně pálí, rozhodl se veškerou nákladovou agendu digitalizovat – a samozřejmě i zrychlit 👇
1. Odešlete účtenku mailem
Pravidelné náklady (třeba za nájem či leasing) vytvoříte na pár kliků. A ty jednorázové vyřešíte ještě snadněji: přijatou účtenku či doklad si mailem (nebo přímo v aplikaci či přes API) pošlete do virtuální Krabice na náklady.
2. Robot z ní pomůže vytvořit náklad
Robot z účtenek a přijatých faktur v Krabici sám vytvoří koncept nákladu (pokud mají ISDOC vrstvu), nebo mu s tím pomůže umělá inteligence (pokud ISDOC vrstvu nemají).
3. Účetní si náklady sám vyexportuje
A bonus na závěr? Všechny náklady si může váš účetní kdykoliv hromadně vyexportovat – třeba rovnou do Pohody. Jakmile budou zaúčtované, jednoduše je zamkne, aby mu je už nikdo neměnil pod rukama. A hotovo 💪