Profil zákazníka: Reservio
Kdo jste a co děláte?
V Reserviu jsme tým mladých lidí, kteří mění to, jak svět rezervací funguje. Jednoho dne si dva naši zakladatelé, Boris Bošiak a František Mazuch, řekli, že pro podnikatele je nepřehledné pracovat se zastaralými rezervačními knihami a časově náročné neustále vyřizovat objednávky svých klientů po telefonu.
Co tedy přesně děláme? Podnikatelům nabízíme jednoduchý rezervační online formulář, který si můžou propojit se svými webovými stránkami nebo třeba Facebookem. Skrze něj si pak jejich zákazníci jednoduše zarezervují služby. Můžou si tu rovnou vybrat jak požadovanou službu, tak i konkrétního zaměstnance, datum a čas.
Čím šetříte čas svým klientům?
Čas šetříme vlastně na obou stranách, jak podnikatelům, tak i jejich zákazníkům. Ušetřený čas ale nejvíc ocení právě podnikatelé. Nemusí už totiž trávit tolik času na mobilu vyřizováním objednávek od svých klientů, ani se s nimi pracně domlouvat na volném termínu. Tento krok vlastně udělají zákazníci sami tím, že rezervaci vytvoří online. Takže rezervace můžou podnikatelé přijímat 24/7, aniž by museli viset na telefonu.
Mimoto nabízíme i další fajn služby, které šetří nejenom čas, ale i peníze - například lze posílat notifikace zákazníkům (SMS/mail), aby nezapomněli na schůzku (snižujete tím riziko, že se klient nedostaví). Dále jsou zde další chytré vychytávky jako zaměstnanecké karty či databáze klientů, kam si podnikatelé můžou zapsat potřebné informace ke klientům (třeba oblíbený odstín barvy vlasů paní Novákové :-)).
A jak naopak integrace s Fakturoidem šetří čas vám?
Než jsme začali používat Fakturoid, práce s fakturami nám zabrala víc času. Teď je práce okolo faktur mnohem rychlejší a velkou výhodou je, že ve fakturách můžeme jednoduše dělat různé úpravy, storna atd. A protože máme zákazníky v různých koutech světa, je pro nás důležité, že faktury jsou k dispozici ve více jazycích. Zkrátka nám šetří čas to, že Fakturoid máme napojený na náš objednávkový systém a stačí, aby zákazník vyplnil potřebné údaje a faktura se automaticky vygeneruje.
Další rozhovory se zákazníky: